Sissy-boy stijgt in de zoekresultaten en maakt meer winst

Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse keten van kleding en accessoires met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg. Naast hun fysieke winkels en webwinkel is Sissy-boy ook actief op marketplaces, waaronder bol.
Pieter, Marketplace Specialist voor onder andere Sissy-boy, vertelt: “We zijn actief op verschillende marketplaces. Voor bol gebruiken we Sellerly om de concurrentie een streepje voor te zijn. Sellerly draagt bij aan een hogere organische ranking door middel van geoptimaliseerde content en het verzamelen van reviews. Hierdoor is het aantal nieuwe organische klanten op bol aanzienlijk gegroeid.”
“Sellerly draagt bij aan een hogere organische ranking door middel van geoptimaliseerde content en het verzamelen van reviews”

Sissy-Boy combineert een aanbod van woonaccessoires met een uitgebreide kledingcollectie. Met name bij kleding valt er soms veel winst te behalen door slim gebruik te maken van bol’s commissiemodel: “De winstcalculator geeft direct inzicht in mijn marges, wat helpt bij het maken van betere beslissingen. Bij kleding is het lastig om snel uit te rekenen wat de exacte commissie is die je aan bol betaalt. Met de winst calculator van Sellerly zie ik duidelijk of mijn prijzen goed staan. Soms maken we flink meer winst als we de prijs met enkele euro’s verlagen.”, vertelt Pieter.
“Met de winst calculator van Sellerly zie ik duidelijk of mijn prijzen goed staan. Soms maken we flink meer winst als we de prijs met enkele euro’s verlagen.”
Sissy-boy maakt gebruik van alle features: “Momenteel maken wij gebruik van alle functies die Sellerly aanbiedt. We optimaliseren content via de content assistent en zien hier goede resultaten van. Ook verzamelen we automatisch reviews en besparen we veel tijd met het automatisch uploaden van facturen.”.