Content Dashboard

See at a glance how strong your content is and improve instantly with our targeted action points to rise in the search results.

Data-driven optimization

Spend your time on what truly makes an impact

Recommended Actions

Let us conduct the analysis

All your content at a glance

Gain clarity on your offerings and optimize where necessary

All your content at a glance

The content dashboard gives you an instant overview of how well your content is performing according to Bol’s algorithm. Receive smart, product-specific recommendations to optimize your products and boost your visibility in the search results.

Climb the search rankings with actionable insights

Climb the search rankings with actionable insights

Climb the search rankings with actionable insights

Gain insights into quality with our content score

Gain insights into quality with our content score

Gain insights into quality with our content score

Recommended actions for each product

Recommended actions for each product

Recommended actions for each product

Get started right away

Get started right away

Get started right away

Content Score

We have developed a unique content score – based on the key factors from bol’s algorithm. This way, you know exactly where your content is already strong and where there’s room for improvement. With this score as a compass, you can optimize effectively and rise faster in the search results.

Targeted Action Items

Tackle the key points that truly make a difference right away. With clear action items, you'll know exactly where your opportunities are being missed and how you can quickly enhance your content to rise in the search results.

Recommended Actions

Boost Visibility

High priority

Optimize your product title and description by using higher volume keywords to attract more visitors

Open in content assistant ->

Boost conversion

High priority

Enhance the description by highlighting benefits and addressing any concerns

Open in content assistant ->

Frequently Asked Questions

Have any other questions? Let us know

Have any other questions? Let us know

Wat bedoelen jullie precies met ‘contentkwaliteit’?

We kijken naar meerdere factoren zoals je titel, productbeschrijving, het gebruik van bullet points, zoekwoordgebruik en meer om je content een score te geven. Hoe hoger, hoe meer kans op een goede ranking en conversie.

Wat bedoelen jullie precies met ‘contentkwaliteit’?

We kijken naar meerdere factoren zoals je titel, productbeschrijving, het gebruik van bullet points, zoekwoordgebruik en meer om je content een score te geven. Hoe hoger, hoe meer kans op een goede ranking en conversie.

Wat bedoelen jullie precies met ‘contentkwaliteit’?

We kijken naar meerdere factoren zoals je titel, productbeschrijving, het gebruik van bullet points, zoekwoordgebruik en meer om je content een score te geven. Hoe hoger, hoe meer kans op een goede ranking en conversie.

Waarom is de content kwaliteit zo belangrijk?

Content van hoge kwaliteit zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent, meer kliks krijgt én meer verkoopt dankzij een hogere conversie.

Waarom is de content kwaliteit zo belangrijk?

Content van hoge kwaliteit zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent, meer kliks krijgt én meer verkoopt dankzij een hogere conversie.

Waarom is de content kwaliteit zo belangrijk?

Content van hoge kwaliteit zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent, meer kliks krijgt én meer verkoopt dankzij een hogere conversie.

Hoe weet ik welke producten slechte content hebben?

In het Content Dashboard zie je per product een score en aanbevelingen. Zo kun je snel zien welke producten aandacht nodig hebben en welke al goed scoren.

Hoe weet ik welke producten slechte content hebben?

In het Content Dashboard zie je per product een score en aanbevelingen. Zo kun je snel zien welke producten aandacht nodig hebben en welke al goed scoren.

Hoe weet ik welke producten slechte content hebben?

In het Content Dashboard zie je per product een score en aanbevelingen. Zo kun je snel zien welke producten aandacht nodig hebben en welke al goed scoren.

Wat als ik meerdere winkels heb?

Je kunt zoveel winkels als je wilt toevoegen aan je Sellerly account.

Wat als ik meerdere winkels heb?

Je kunt zoveel winkels als je wilt toevoegen aan je Sellerly account.

Wat als ik meerdere winkels heb?

Je kunt zoveel winkels als je wilt toevoegen aan je Sellerly account.

Start selling more on bol.com today

Will stop automatically

No payment details required

Start selling more on bol.com today

Will stop automatically

No payment details required

Start selling more on bol.com today

Will stop automatically

No payment details required