Content dashboard

Zie in één oogopslag hoe sterk je bol content is en verbeter direct met onze gerichte actiepunten om te stijgen in de zoekresultaten.

Data-gedreven optimalisatie

Besteed je tijd aan wat echt impact maakt

Aanbevolen acties

Laat ons de analyse uitvoeren

Al je content in één oogopslag

Schep overzicht in je aanbod en optimaliseer waar nodig

Al je content in één oogopslag

Het content dashboard laat je in één oogopslag zien hoe goed jouw content scoort volgens Bol’s algoritme. Ontvang slimme, product-specifieke aanbevelingen om je producten te optimaliseren en je zichtbaarheid in de zoekresultaten te boosten.

Stijg in de zoekresultaten met actiepunten

Stijg in de zoekresultaten met actiepunten

Stijg in de zoekresultaten met actiepunten

Inzicht in de kwaliteit met onze content score

Inzicht in de kwaliteit met onze content score

Inzicht in de kwaliteit met onze content score

Aanbevolen acties voor elk product

Aanbevolen acties voor elk product

Aanbevolen acties voor elk product

Direct aan de slag

Direct aan de slag

Direct aan de slag

Content score

We hebben een unieke content score ontwikkeld – gebaseerd op de belangrijkste factoren uit bol’s algoritme. Zo weet je precies waar je content al sterk is en waar nog winst te behalen valt. Met deze score als kompas optimaliseer je gericht en stijg je sneller in de zoekresultaten.

Gerichte actiepunten

Pak direct de punten aan die echt het verschil maken. Met heldere actiepunten weet je precies waar je kansen laat liggen en hoe je snel je content kunt verbeteren om te stijgen in de zoekresultaten.

Aanbevolen acties

Verhoog zichtbaarheid

Hoge prioriteit

Optimaliseer je producttitel en beschrijving moet zoekwoorden met een hoger volume voor meer bezoekers

Open in content assistent ->

Verhoog conversie

Hoge prioriteit

Verbeter de beschrijving door voordelen te benadrukken en twijfels weg te nemen

Open in content assistent ->

Veelgestelde vragen

Heb je andere vragen? Laat het ons weten

Heb je andere vragen? Laat het ons weten

Wat bedoelen jullie precies met ‘contentkwaliteit’?

We kijken naar meerdere factoren zoals je titel, productbeschrijving, het gebruik van bullet points, zoekwoordgebruik en meer om je content een score te geven. Hoe hoger, hoe meer kans op een goede ranking en conversie.

Wat bedoelen jullie precies met ‘contentkwaliteit’?

We kijken naar meerdere factoren zoals je titel, productbeschrijving, het gebruik van bullet points, zoekwoordgebruik en meer om je content een score te geven. Hoe hoger, hoe meer kans op een goede ranking en conversie.

Wat bedoelen jullie precies met ‘contentkwaliteit’?

We kijken naar meerdere factoren zoals je titel, productbeschrijving, het gebruik van bullet points, zoekwoordgebruik en meer om je content een score te geven. Hoe hoger, hoe meer kans op een goede ranking en conversie.

Waarom is de content kwaliteit zo belangrijk?

Content van hoge kwaliteit zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent, meer kliks krijgt én meer verkoopt dankzij een hogere conversie.

Waarom is de content kwaliteit zo belangrijk?

Content van hoge kwaliteit zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent, meer kliks krijgt én meer verkoopt dankzij een hogere conversie.

Waarom is de content kwaliteit zo belangrijk?

Content van hoge kwaliteit zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent, meer kliks krijgt én meer verkoopt dankzij een hogere conversie.

Hoe weet ik welke producten slechte content hebben?

In het Content Dashboard zie je per product een score en aanbevelingen. Zo kun je snel zien welke producten aandacht nodig hebben en welke al goed scoren.

Hoe weet ik welke producten slechte content hebben?

In het Content Dashboard zie je per product een score en aanbevelingen. Zo kun je snel zien welke producten aandacht nodig hebben en welke al goed scoren.

Hoe weet ik welke producten slechte content hebben?

In het Content Dashboard zie je per product een score en aanbevelingen. Zo kun je snel zien welke producten aandacht nodig hebben en welke al goed scoren.

Wat als ik meerdere winkels heb?

Je kunt zoveel winkels als je wilt toevoegen aan je Sellerly account.

Wat als ik meerdere winkels heb?

Je kunt zoveel winkels als je wilt toevoegen aan je Sellerly account.

Wat als ik meerdere winkels heb?

Je kunt zoveel winkels als je wilt toevoegen aan je Sellerly account.

Start vandaag nog met meer verkopen op bol

Stopt vanzelf

Geen betaalgegevens nodig

Start vandaag nog met meer verkopen op bol

Stopt vanzelf

Geen betaalgegevens nodig

Start vandaag nog met meer verkopen op bol

Stopt vanzelf

Geen betaalgegevens nodig